marți, 3 noiembrie 2009

Poezia

Zilele trecute o fetita de varsta lui Codrin, 7 ani jumate, i-a facut o declaratie firava..
Eu am fost impresionata.
Baietoiul- rece ca gheata..

Vine Elisabeth de la Musical Youth Club si il abordeaza pe C:
-Hi! How are you?
Codrin, putin enervat:
-Fine!
Ea nu se lasa:
-How old are you? (un zambet firav pe fata)
-Seven and a half.. (cu ochii dupa ceilalti baieti care aveau libertatea sa se alerge)
Tananamm...(un zambet si mai larg, putin misterios)
-Ah.. we are the same , but YET... so different!!
Ihi, bine, ma duc sa ma joc cu ceilalti..

Am ramas eu cu poeta.. trista..
Greu sa mai agati un baiat in ziua de azi cu poezia... din pacate.






..

3 comentarii:

alina spunea...

Peste vreo 2-3 ani se vor inversa rolurile :)).

Ileana A. spunea...

Ceva asemanator povestit de o prietena cu baiat de clasa a 3-a. Dupa ce a fost la ziua lui, o colega de clasa il abordeaza pe mess. "A fost foarte frumos la ziua ta! :)". Baiatul: "Da. Si?"

:)))

uf, la fel de fraiere am fost si noi?? (eu una sigur am fost)

AdrianaB spunea...

Alina, de asta mi-e frica..:) Ca parca-l vad catelus dupa cine stie ce "ferfet":(((

Ileana.. pana la 19 ani am fost o mare credula.. Bineinteles, pana am primit dusul rece..