marți, 17 iunie 2008

OLGUTA



Niciodata nu mi-am inchipuit ca voi avea fetite, ma vedeam doar mama de baieti. Olguta mi-a fost data ca sa ma smereasca, sa ma invete rabdarea, sa ma inmoaie. E incapatanata, orgolioasa, sensibila, iubitoare, desteapta, perspicace. Face parte din acei oameni peste capul carora s-a turnat din belsug cu daruri, dar si cu defecte mari... Viata ei o sa fie permanent o lupta intre bine si rau... Toate salasluite intr-un suflet de fetita ..:(((
Cat era mica, de fapt, din primele zile, isi cerea dreptul la viata cu atata indaratnicie, cu atat revolta, ca ma uimea.. Tatal ei, cand a vazut-o, din prima clipa s-a si speriat, a zis: "de unde fetita asta atat de agresiva?" Haha... este exact opusul lui, care e atat de bland si de linistit ... efectiv sunt doi poli opusi..
Pe masura ce a crescut, ni s-au confirmat banuielile, DA-e diferita de noi!
Ea o sa ne duca de mana cand vom fi batrani si inceti, cand nu vom mai putea lua decizii, cu mintea plecata sorcova..
Ea o sa aiba grija de Codrin, o sa-l apere de profitori si de femei agresive.
Ea o sa fie un model pentru Cornelia, care deja o imita.
Ea e deja pe picioarele ei, se descurca in discutii, face aprecieri, e prima observata dintr-o ceata de fetite, are magnetismul ei:)..
Noi suntem stersi...
Ma rog doar sa ajungem la acel moment in care batalia va fi castigata, cu o Olguta buna si sensibila, capabila sa-si stapaneasca nervisorii, care sa aiba sentiment religios bine impiciorogat, de unde nu se va putea scoate cu una cu doua--- macar sa foloseasca la ceva incapatanarea ei:)



http://earpower.com/_bebe/olguta/

4 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

Wow cate asemanari.. in proportie de 90% vorbesti de Sanziana.. Iar Mihail cred ca are caracterul asemanator cu al lui Codrin.
E mai sensibil, mai moale. Doar ca pe el gradinita (ii place mult acolo) il elibereaza de inhibitii, da randament maxim si din punct de vedere intelectual si de comportament, ca sa zic asa. Dar acasa nu e asa, de multe ori nu asculta, se poarta urat, opusul la cum este acolo? Ce sa insemne oare?.. Eu m-am gandit ca acumuleaza tensiune acolo pe care o elibereaza acasa.. desi acolo nu-l cearta nimeni, doar ca si-a creat o imagine de care e constient nu vrea sa si-o strice. Ecaterina e undeva intre ei doi, nu are incapatanarea Sanzianei, pare a semana mai mult cu el la caracter... Pff scuze cred ca ti-am lasat mesaj cam lung.. :)

Maria Iuliana spunea...

Aa.. si am mai vrut sa iti spun ca si eu mi-am dorit de fiecare data, undeva intr-un coltisor de suflet.. sa fie baiat. Dar mi-au adus si mie multa bucurie fetitele.. dar si bataie de cap.. Sanziana ofera multa bucurie si iubire, dar si cere mult.. un copil f putin influentabil.

AdrianaB spunea...

Da, Olguta a semanat de la inceput cu personajul de la care a imprumutat numele :)
Din pacate, in ultima vreme s-a "molesit", adica e mai melow, mai nesigura in reactii, mai tacuta, timida.. Pun pe seama faptului ca se apropie varsta pubertatii.. Sper sa nu fi gresit cu ceva, ca tare nu vreau sa-i scot spice-ul care o caracterizeaza..:)

Cat despre Mihail, asa se purta si Codrin cand mergea la scoala, cu diferenta ca el venea acasa suparat pe Olguta ca nu merge si ea, ca nu e si ea "pedepsita" cu scoala:) caci asa a perceput C scoala.. atunci..
Poate are nemultumiri si el, cine stie ce-i in caputul lor.. Intreba-l ce-l nemultumeste, poate stie sa verbalizeze supararea.. Al meu C n-a stiut sa-mi spuna, am aflat dupa mult timp:(

Maria Iuliana spunea...

Si ai mei sunt introvertiti, abia aflu cate ceva. De ex. zilele astea Sanziana imi spune, "Matei e prieten cu Rares", la care eu nu am incercat sa o trag de limba, pt. ca nu mi-am dat seama ca ascunde ceva, dar dupa cateva ore mi-a zis "Eu am fost prietena cu Matei", la care am intrebat-o "si acum nu mai esti?". Mi-a zis "nu, pentru ca acum e prieten cu Rares", si mi-am dat seama ca ea incercase sa imi spuna ceva, dar fusese si vina mea pt. ca nu am depus mai mult efort sa vad ce se intampla cu ea. Ea nu este la fel de deschisa cu strainii ca O. voastra, de asta spuneam ca seamana 90%, comunica, dar atunci cand simte ca e cazul. Olgutei, nu cred ca i-ati facut ceva voi, pur si simplu cred ca au etape, firea ei este acolo si isi va scoate capul :) Si chiar cand mai facem greseli, cred ca Dumnezeu vindeca, atunci cand Il rugam mai ales. Cu Mihail... el e chiar atasat de locul acela, a nimerit si doua educatoare f. faine, credincioase, care se poarta frumos cu el si il apreciaza. Daca lipseste de la gradinita, ii este dor de locul acela. Este entuziasmat si in privinta scolii, atat ma rog sa fie cineva care sa nu ii taie avantul, si dragul de a invata (pe care le are acum). Asa m-ar durea sa se intample asa, iar eu invat lucrurile astea din mers, cu impiedicari, caderi, oboseala..