sâmbătă, 3 aprilie 2010

Oua de Paste

Le pun pe astea frumoase... Cele facute in coaja de ceapa, mai incolo.. oricum, sunt ciudate rau.. nu-s rosii :D



Si cele vopsite cu coaja de ceapa,





Am avut si nelipsita "Egg hunt", unde Popadjia si Dimitri au ascuns oua prin gradina bisericii.. A fost o vifornita groaznica, un vant rece si taios, foarte ciudat pentru Aprilie.. Asta a facut ca vanatoarea sa fie un supliciu pentru parintii care vegheau odraslele (eu, adica) si o incantare pentru ei, care alergau cu vantul prin par.










Un comentariu:

Icoane pentru suflet spunea...

noi am fost plecati din bucuresti si azi noapte am revenit. am intrat aici grabita sa vad daca ai nascut, si tu te tii de bucatareli. bravo. sa stii ca ouale vopsite de tine cu foi de ceapa arata chiar bine. eu am incercat anul asta cu sfecla rosie si foi de ceapa rosie si au iesit un negru straveziu