luni, 28 ianuarie 2013

Ruth

Impreuna cu Ruth si copiii nostri, in Colorado Springs, inainte de a pleca spre San Diego.
Ruth este sufletul bun care ne-a primit fara sovaire pe toti 7 (eu, copiii, mama, tata) atunci cand am fost evacuati din casa noastra atunci cand a fost incendiul.
Ne-a dat noua dormitorul ei si al barbatului ei (acolo au dormit mama si tata) iar ei s-au culcat pe o saltea gonflabila. De fiecare data cand imi aduc aminte de intamplarea asta, sunt covarsita de gestul ei, cat de.."perfect" a fost, de crestinesc. Si imi aduc aminte ca nici macar nu a stat sa se gandeasca, a reactionat impulsiv, pe moment, si ea si sotul ei si-au scos hainele din camera si ne-au dat-o noua sa stam.
A fost o prietena desavarsita, iar copiii nostri s-au inteles ca fratii.
Inca unul din nestematele pe care Dumnezeu m-a facut sa le descopar in America, alaturi de Popadija..












si aici, fetele:)



Un comentariu:

Irina spunea...

Nu stiu unde sa-ti las comentariu. M-am uitat mai in urma pe blog. Am vazut si inregistrarea video in care ti se aude vocea. Ai o voce foarte blanda, sweet. E ciudat, cunosti un om doar din ceea ce scrie si-ti faci o imagine, apoi iti dai ca realitatea e alta. Esti soft si smooth, nu stiu ce o tot dadeai tu ca esti dintr-o bucata. Sa ma auzi pe mine vorbind, sa vezi ce atitudine de generaleasa am!! :D

Te imbratisez! Poate ne vom vedea candva :).

P.S. Sunteti super cu totii, dar pentru baietii tai am o afinitate aparte. Asa moody ca Nectarie e si sora-mea Alexia, daca nu-i convine ceva te articuleaza scurt si tot asa se incrunta foarte periculos :)).