duminică, 10 aprilie 2016

Si-am sarbatorit..


Acasa, cu un tort. Si nu s-au batut C cu O, au fost chiar dragalasi. Si Nectarie nu s-a tavalit pe jos. Cornelia a fost ca de obicei. 
Marele si uratul 4 si 0. 
Happy birthday and Many Years together with all my dear ones, I love you!



Olguta mi-a facut o felicitare si m-a imbarbatat. Cine are nevoie de un reality check, ar trebui sa apeleze la ea.


Codrin, ca de obicei, un mare dragalas, mi-a scris HB pe un colt de revista mototolit. Apoi N, cat timp eram eu plecata, l-a convins sa scoata ceva.. Cam atat a stors:






Trandafirii 



Apoi am gasit un loc unde ne-am sarbatorit putin. Veggie Grill... Nicu a fost dezamagit ca nu a prea gasit grillul in farfuria lui (ala de porc pesemne)..





2 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

hai ca la 40 de ani ai doi copii adolescenti (=realizare) si doi mici (=esti tanara) si nici macar nu iti arati anii... pe unde i-ai ascuns? :) Mai bine decat atat nu se poate, chiar nu poti scoate mai mult!! ;)
M-ai amuzat cu hb-ul lui Codrin, pe colt de revista mototolit.. auzi! :)
HB!!!! :)

AdrianaB spunea...

Da, multumesc! Nu stiu nici eu de ce ma plang, dar ca sa fie asa, ceva :D
La Codrin e varsta, na, toate-s asa boring si eu ma alint prea mult. Ha!