sâmbătă, 14 iunie 2008

La multi ani, Codrin!


Trebuie sa scriu putin de ziua lui...
Pe mama lui am cunoscut-o la un mars, de pe vremea studentiei. Nu prea ne placeam la inceput.. deh, imparteam aceeasi dragoste pentru un marlan....:)) Mai apoi ne-am cunoscut mai bine, si am devenit ca doua surori.
Odata vorbeam de nume de copii si mi-a spus ca daca o sa aiba vreodata un copil, un baiat, o sa-l cheme Codrin:) Mi s-a parut... urat, putin grosolan, nici nu auzisem de asa ceva.. doar de Codrut..
Si iaca, asa a fost... Mai ciudat e ca si eu mi-am botezat copilul la fel, nu pentru ca asa planuisem ci pentru ca asa a hotarat baciul...
Scurt si definitiv, dupa ce ne chinuisem cateva luni sa ne hotaram, a luat decizia.
Asadar, ei ii datorez copyrightul...:))
Acum, ii urez sa creasca mare si frumos... si sper sa faca o echipa buna cu Cornelia... :DD

Niciun comentariu: