luni, 8 septembrie 2008

Lectii

Am inceput cu matematica.
Am gasit un link folositor, cand nu facem din carte, scot la imprimanta si ii dau sa lucreze cateva foi. Avem de lucrat cu banii (invata adunarea), arata cam asa foile de testare:



Ii face placere mai multa decat sa stau sa-i explic..
Aici cateva linkuri utile:

Probleme de matematica

Adunarea si scaderea, numarat din 2 in 2, din 5 in 5, etc

Dupa cartile astea ma ghidez:



Pentru cuvinte obligatorii pe care trebuie sa le stie, am gasit Dolch list, iar suplimentar am gasit o serie de cuvinte legate de sarbatorile crestine- de ex. Craciunul.


In fiecare zi trebuie sa scrie cateva cuvinte, intre 5-10, invatate ziua anterioara.
Desi in engleza sunt cateva reguli de citire: de ex. -oo, -ee, -ea, etc, totusi nu e o limba fonetica asa ca va trebui sa memoreze majoritatea cuvintelor.


L-am invatat de cuvintele compuse si acum ne jucam cu ele. Urmeaza sinonimele.
In mare urmaresc manualele pe care le-am cumparat..

2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

intersant titlul la "Math skills", despre ce e vorba?si eu si Nick am avut probleme cu matematica, asa ca incerc sa lucrez mai mult cu Ilinca pe partea asta.
Daca iti trimite mama ta ceva din tara, verifica ce au cei de la editura "Aramis", eu am comandat multe materiale bune de la ei, desi cred ca acolo gasesti mai faine.

Asta cu cuvintele trebuie s-o aplic si eu, poate se prinde ceva engleza de mine :))

@irina_sweet_home spunea...

*acolo- in America adica :)