miercuri, 29 octombrie 2008

Liste, planuri, carti miraculoase..

Am obosit.. Nu stiu dece, dar ma simt depasita..
E greu, dar cred ca e normal. Copiii sunt cuminti, nu ei imi provoaca stress, ci gandul esuarii. Inca pendulez intre curricule, metode, liste de prioritati, bloguri ale mamicilor care fac HS..
Am inceput sa citesc o carte A Mother's Rule of Life in care ma regasesc putin.. dar totusi, nu cred ca un program m-ar ajuta, de cand ma stiu n-am putut urmari constiincios un program fix, ma revolt si mai rau o dau in bara:D.. Nu numai copiii mei sunt rebeli si incapatanati.
Zilele astea ne mutam la o casa, asa ca am un pretext sa fac o pauza.
Ca un fapt divers, preoteasa Popadjia, de la Biserica Sarbeasca la care mergem, a facut si ea HS cu baiatul ei, pana in clasa a 6, cand acesta a vrut la scoala particulara-cred ca se plictisea saracutul, fiind singur toata ziua, doar cu mama lui..
Macar ai mei se distreaza bine intre ei in pauze, chiar nu vor sa iasa din casa, cand ma mai trece vreun gand de plimbat.
Si Scoala de Duminica ea o face, foarte bine.. Acolo pot sa-l mai compar pe C cu alti copii(sunt cam 10 de diferite varste), si ma simt si eu bine.. Nu e in urma , si nici nu seamana totusi cu ei, e altfel.. Are imaginatie, vede lucrurile intr-o maniera proprie si ii place challenge-ul.
Cartea cu purcelusii a fost primul act de creatie.. A mai scris si un cantecel, cu note pe care l-a intitulat "The River"..chiar ma amuza, eu la varsta lui abia stiam pe ce lume ma aflu..
Asa ca pana ne asezam la casuta noastra... farewell!!

Niciun comentariu: