luni, 15 iunie 2009

Balerina

Olguta statea la coada formata din fetite de 5-6 ani, toate balerine, care asteptau sa primeasca un sticker de buna purtare pe manuta..
I-am facut cu mana zambind, dar ea m-a privit fara sa faca nimic.
Am latit zambetul mai tare, poate nu m-a vazut. Mi-a facut trista cu mana. M-am mirat, ea e personificarea veseliei.

Cand a ajuns la mine mi-a spus:
"Trebuie sa port make up-ul la show, Miss Amanda asa mi-a zis.."
Ok, copilul e trist pentru ca intelege ca standardele parintilor nu se pupa cu ale lui madam Amanda- fosta balerina si corcodusa acra mereu c-un zambet fals pe buze.

Asta ar fi mai nimic, dar pe langa cerintele de prezentare la show ale micilor balerine mai figurau si NO panties and NO necklace..
Deci, ca sa mearga la spectacol, Olguta va trebui sa nu poarte chiloti, sa se fardeze si sa-si scoata crucea de la gat.

Ce sa mai zic... curat murdar baletul asta!

2 comentarii:

Ileana A. spunea...

cum adica no panties?! adica se vine in fundul gol pe scena?

AdrianaB spunea...

Hehe, nu. Nu se mai pun chilotei pentru ca se vad prin parti. Ele poarta dresul, peste el vine acel leotard al balerinelor si lenjeria intima se vede cumva pe sub ele, doar daca nu poarta tanga :D
M-a amuzat ca-mi spunea ca "pana si fetele mari nu poarta panties" pai mai ales alea, LOL...