sâmbătă, 20 iunie 2009

Spectacol de vara

Ieri a fost prima reprezentatie. Olguta n-a avut niciun trac. Doar maica-sa...
Am fost impresionata de faptul ca una din organizatoare a venit si mi-a spus ca Olguta poate sa-si pastreze cruciulita, pentru ca au gandit costumele cu o banda colorata la gat-nu stiu daca special pentru mine sau nu.
Miss Corcodusa se face ca nu ma vede..
Poate parea un mic detaliu, dar nu e.














Pana i-a venit randul Olgutei, au fost 11 numere care mai de care mai colorate- cu reprezentante de la 3 ani la 50. Ce nu mi-a placut a fost ca de la 11 ani incolo, mai toate dansatoarele aveau o puternica tenta sexuala, miscari lascive, de chemare la inmultire:D... la femeile de 45-50 mi s-a parut chiar jenant.
Mi-a placut insa ca aceste femei au considerat sa se apuce de balet la o varsta considerata moarta.. Aici nimic nu e aiurea, in sala toti au fost incantati de reprezentatia lor, in Ro cred ca ar fi ras de ele sau ar fi iesit fluierate:).. Bravo lor, eu ma simt expirata, nu m-as apuca de asa ceva nici c-un premiu.
Filmulet n-am facut, ca era interzis, asteptam CD-ul vestit.

4 comentarii:

alina spunea...

Frumoasă balerina mică! Sunt sigură că e și talentată!
Ce experiență v-a dat pronuția numelui ei? Iubesc numele ăsta și m-am gândit să-l dau uneia dintre fetele noastre, dar am avut rețineri din cauza pronunției.
p.s. mulțumesc pt invitația de a citi blogul, numele era atât de frumos, aproape ca o chemare, trebuia sa va vizitez! :)

@irina_sweet_home spunea...

ce scumpa e, mor cand le vad asa mititele si cu tutu :)

AdrianaB spunea...

Alina, numele i se potriveste ca o manusa:D, N-am avut nicio experienta proasta cu el, astia pe aici se adapteaza perfect daca nu e vreun nume Abrahilojivici sau mai stiu ei.....
Oricum, si fetele tale au nume fooarte frumoase:).
Imi place Catrina, il am in vizor pentru urmatoarele fete;))

Irina, ce-i ala tutu?:)

@irina_sweet_home spunea...

fustita de balerina :))