duminică, 16 august 2009

La treaba!!!

Am facut O SINGURA zi, prima parte si apoi 3 zile am zacut.. N-am mai fost in stare nici abdomenele sa le mai repet..
E tae bo si daca o luati incet poate ajungeti si la ultima parte:)
E bun si pentru abdomen si ca sa mentin un tonus bun, sa nu atarne pielea, sanii, creierul...
In fine, cu asta o sa-mi incep diminetile.. Red Bull for a good teaching HS!






Later Edit...

Intre timp, am mai gasit un video, mi se pare mai potrivit- nu e muzica care sa ma scartaie la nerv, atmosfera linistita, feminina :), pare-se ca-l incerc pe asta mai degraba.
Asta dupa ce Billy m-a demontat pentru o saptamana - mi s-a reactivat vechea discopatie.. Batranetile maica, degeaba fug, vad ca m-ajung..


9 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

am obosit numai cat m-am uitat, hihi

fara gluma, e super, trebuie sa ma apuc si eu(dupa ce nasc ;)) )

Ileana A. spunea...

da' tu cum zici ca citesti in timp ce faci chestiile alea :)??

AdrianaB spunea...

Offf.. cred ca scriu prost, nu? sau ma exprim aiurea..
Asta e tae bo, l-am facut doar o data.
Abdomenele incerc sa le fac zilnic, cand citesc:), astea de aici:
http://www.youtube.com/watch?v=Eorr6LC3BjQ&hl=ro

Ileana A. spunea...

a, scuze, cred ca eu am fost ametita si n-am citit bine :)

AdrianaB spunea...

Irina, bre, nu vreau sa te am pe constiinta, vezi sa nu slabesti si mai rau, hihi..
Si sa stii ca eu m-am fortat prea tare si am dat in lombosciatica.. Am inteles ca trebuie o incalzire inainte..
Dar e bun celalalt, cu abdomenele, daca vrei sa scapi de burta (desi cred ca tu n-ai nicio problema de genul asta:))

flo.irina spunea...

wauuu, ce muschi au fetele alea la burta!!
am facut si eu prima parte si jumatate dintr-a doua, dar tot grasa sunt );

AdrianaB spunea...

Irina, haha, ai mai, chiar vrei sa slabesti dupa o tura?
Succes, eu zic ca e bun, da energie pentru toata ziua.. Numa ca trebuie sa faci incalzirea inainte- sa nu patesti ca mine.

@irina_sweet_home spunea...

am vazut pe dc subiect despre tae bo deschis de conchita :)) Am gasit niste sali in Bucuresti si am vorbit cu o prietena sa mergem impreuna din primavara. Eh, dupa trei sarcini nu mai sunt ce eram :((. Cel putin dupa a doua nastere am ramas cu burtica si pana sa ma apuc de abdomene am ramas iar gravida :)).

AdrianaB spunea...

Pai Irina, asta e si problema mea. Se aduna, se depun, straturi sedimentare:D
Da, de pe DC sunt exercitiile. Eu sunt la grupul "Abdomen extra-plat" (mare comedie, Domne)