marți, 1 septembrie 2009

A INCEPUT SCOALA!

.
.









8 comentarii:

alina spunea...

sunteti niste curajosi, bravo voua! spor la treaba! :)

@irina_sweet_home spunea...

ce faina e, si spatioasa!imi place calendarul

Icoane pentru suflet spunea...

si stau ei toti cuminti la masa si-si vad de treaba lor?mie de asta mi-e groaza, cand ii pun pe toti la un loc iese mare harmalaie, se distrag unul pe altul pana nu se mai intelege nimic. nu stiu unde gresesc, probabil ca n-am reusit niciodata sa le dau fiecaruia ceva de facut care sa-i tina foarte ocupati

AdrianaB spunea...

Adriana, stau, pentru ca le place ideea de scoala. De fapt, Codrin sta la masa mare si Olguta la cea mica, rosie. Fiecare are tema lui, iar eu ma plimb de la unul la altul. Cand nu se mai inteleg, atunci ii pun in camere separate, dar lor le place impreuna, ca mai trag cu urechea unul la celalalt.
Dar nu stiu ce m-as face cu mai mult de 2:)

Lorena spunea...

Mie imi place si tablita cu scrisul caligrafic. Tu ai scris sau baiatul?
Spor la treaba, te admir!

AdrianaB spunea...

Multumes Lorena.
Baiatul scrie, inca, cu picioarele.

Ileana A. spunea...

ce mai faceti, nu mai ziceti nimic? cum merge scoala? hai, impulsionati-ma si pe mine, ca sunt in picaj...

AdrianaB spunea...

Se pare ca toata lumea a picat cumva.. sunt putin deprimata ca nu mai scrii, nici tu, nici Anca:D
Deocamdata ma lupt cu ei, dar o sa mai scriu despre cum decurge scoala. Incet, incet vad ca incep sa le creez o obisnuinta cu scoala de dimineata.
Parca nu mai am vlaga, dar ma bazez pe puterea obisnuintei si pe consecventa..
Putin cu putin se aduna marea.