miercuri, 7 octombrie 2009

Celtii

Duminica am fost la festivalul celtic, care aici e la mare trecere deoarece in oras sunt cateva ..mai multe, clanuri celtice care se mandresc cu originea lor si mentin foarte bine spiritul medieval celtic aprins..
Ne-am bucurat sa vedem o fanfara plina de cimpoieri tineri:), lupte medievale cu sabia, niste pirati rataciti, aruncatul cu busteanul:)), cateva printese si multe alte minunatii de care nu te mai saturai.
In comparatie cu Festivalul Grecesc, parca ne-am simtit mai intre ai nostri aici.















2 comentarii:

flo.irina spunea...

parca ati mai fost, nu?
îmi aduc aminte ca ai mai pus niste filme
frumos!

AdrianaB spunea...

Ah, e vorba de calatoria in Santa Rosa:) Si acolo am intalnit irlandezi..
Se pare ca le place pe Coasta de Vest mai mult.