vineri, 2 octombrie 2009

Jurnal de bebelus

Are 10 saptamani. 3 cm.
Inimioara ii pulsa repede, ca a unei vrabioare speriate.
179 batai pe min.
Se misca incontinuu, ceea ce m-a facut sa lacrimez, simtindu-i dorinta de a se juca- fratii lui erau in parc atunci, i-ar fi placut cu ei.
I-am vazut manutele, piciorusele, capul.. la un moment dat a inceput sa sughita nevinovat.
I-am povestit lui Nick despre bebe si m-a intrebat ce e? fetita sau baiat?... e sanatos?:)
De unde sa stiu, are doar 10 saptamani, e cat un degetel.



Saptamana a-12-a

Greturile au mai trecut, mai sunt vagi urme de sensibilitate dupa amiaza. Foarte straniu, ma apuca greata dupa ora 1-2 PM si ma tinea pana seara. Nu mai suport miros de barbecue, carnea nu ma inspira deloc, in schimb, sunt foarte atasata de branza:))..
Si nu am pofte, funny, la ceilalti parca eram un sac fara fund, acum doar fructele ma satisfac.

Ioana (nasa Corneliei) m-a intrebat cum a fost la celelalte sarcini.. Nu mai stiu, amintirile s-au amestecat in capul meu, imi amintesc doar ca la Codrin am avut tot asa stari de greata, parca erau la fel.. dar asta nu inseamna nimic- nici ca e baiat, nici ca eu imi aduc aminte cu claritate.

Pana acum doar barbatii m-au intrebat ce e, LOL.. Nick, Parintele James si parintele Filotei.. ce nerabdatori sunt, domne'.. Well, mi-e cam groaza de momentul adevarului, sper sa ma impac bine cu ce-o fi.. Adevarul e ca nu mai vreau sa ma duc pe piste gresite, o fetita va fi la fel de buna ca si un baietel. Inca am in minte socul de la Cornelia, si acum ma uit la ea si ma simt binecuvantata..
Oh, e atat de greu sa schimb ceva in mine, eu toata viata mi-am dorit sa ma fi nascut baiat, nu mi-am dorit fetite si chiar am avut momente de respingere cu Olga, cred ca am fost mult mai rece cu ea decat sunt cu Cornelia:(((

Dumnezeu stie mai bine ce ne lipseste. Si ar trebui sa acceptam asta cu liniste... si Nick si Codrin... Ei sunt foarte nerabdatori sa afle ca-i baietel..

19 saptamani
Bebe misca. E foarte gentil:), de la ceilalti imi ramasese amintirea unor picioare ascutite, ba la unul stiu ca ma zdruncina toata cand incepea dansul. Marti am morfofetala si nu ma incearca nicio dorinta.. As vrea sa stiu ca-i sanatos.
LA un moment dat, citeam pe internet ceva despre par. Arsenie Boca si am simtit clar ca stiu ce e bebe, am simtit ca-i fetita, hehe... Ciudat.
Sarcina asta am dus-o in liniste, singura, nici mama si nici sor-mea nu stiu. Ma simt mai bine, e secretul meu, pacea mea.
C si O sunt uimiti de cat de mare e burta mea, dar nu si-au pus nicio intrebare despre modul cum a ajuns bebe acolo.. Hihi, credeam c-o sa am de furca cu ei, dar sunt foarte linistiti si au acceptat explicatia mea de la inceput. Doamne Doamne a hotarat sa mai avem un bebelus si asa s-a format.. Mai mult nici n-au cerut...
Am niste copii minunati:)



29 de saptamani

Am o burta imensa.. De acum toti ma intreaba cand o sa nasc.. Pana si Nicu m-a intrebat daca ascund tripleti.. huh.. M-am ingrasat 9 kile si deja arat buhaita la fata, am facut varice in toate locurile mai umbrite, gafai ca o locomotiva si de abia ma intorc pe o parte sau alta in pat.. Nu-mi aminteam de neplacerile astea:)
Am facut inca de prin sapt a-20-a niste varice vulvare care ma afectau f tare, abia puteam sa merg, aveam senzatia ca imi atarna o piatra si mereu simteam nevoia sa-mi sustin.. caderile:).. Am cumparat o centura potrivita pentru astfel de probleme: traiasca America..
Acum de abia simt problema, desi mai am unele neajunsuri..


32 de saptamani

Sambata dimineata m-am trezit si de atunci totul a inceput sa o ia la vale- contractii peste contractii. Ma simt slabita, obosita, greoaie, burta imi atarna.. Marti am fost la control si m-au monitorizat.. Contractii si inceput de dilatatie- 1 cm, dar inima lui bebe era bine-Slava Domnului..
Destul de scary pronosticul, madam dr m-a enervat pentru ca ma facea putin vinovata de asta, imi spunea ca e prea devreme sa nasc copilul asta.. Mersi, parca eu nu stiu!
Nu mi-a dat nimic, cica doar rest in bed.. Pfiuu, in Ro cred ca imi dadeau niscai injectii sau pastilute.. Nici nu stiu cum e mai bine:((.. Totusi as fi avut nevoie de niste ajutoare, nu are cine sa-mi faca treaba pe acasa: fac mancare, pune masa, strange masa, mai supraveghez copiii sa nu isi bage betele in ochi prin curte.. help!!!
Nicu pare destul de linistit, treburile sunt incurcate, dar totusi avem ceva back up-uri, doar nu stam in desert:D
Sper sa fie copilul sanatos si sa mai stea cel putin 2 saptamani.. Uof.

14 comentarii:

flo.irina spunea...

bai!!! eu n-am citi postul asta pana acum... e scris demult?

Felicitari!!!sa fiti sanatosi si Maica Domnului sa va pazeasca!
Daca e fata, va fac io un baiat:)

flo.irina spunea...

ah, vad ca e scris pe 2 oct, nu pot sa cred. si nu l-a vazut nimeeeeeni?

Icoane pentru suflet spunea...

Felicitari!!! zic si eu ca Irina, cum de n-am vazut pana acum? ca doar am tot citit pe aici, am vazut si mesajele anterioare, si pe cele care au urmat, numai pe asta nu, parca am avut orbul gainilor

AdrianaB spunea...

Baaai, nimic nu-i scapa lui irina.flo:))
Era secret, acuma ce sa zic.. e un trend p-aici cu copiii, vaz :D

@irina_sweet_home spunea...

felicitaaari! nici eu nu vazusem postarea asta, cum de mi-a scapat/

flo.irina spunea...

pai ce secret, ca io am vazut pe blog...desi nu stiu unde ai tinut postul asta o saptamana...

AdrianaB spunea...

Pai bre, blogul e cu acces limitat:) si postul asta l-am tinut ascuns pana l-am scos si eu ieri..
Na.. acu nu mai e secret:D

Lada cu minuni spunea...

Felicitari! Sa ai o sarcina usoara si bebe sanatos!

AdrianaB spunea...

Mersi Aurelia, la fel:)
Ai aflat ce e?

Lada cu minuni spunea...

Nu inca. Luna trecuta nu s-a vazut, merg in noiembrie. Suntem obisnuiti, daca pot spune asa, la Flavia n-am stiut ce va fi pana in momentul nasterii :)

Lorena spunea...

Acum citesc si eu. Felicitari!!!
Pai te mai miri de sarmale ca-ti fac rau? Ia uite ce ma trage pe sfoara!

AdrianaB spunea...

Ah, chestia cu sarmalele e de ani buni, de cand eram in RO si facea mama.. Beah..
Multam, hic..

Lada cu minuni spunea...

Ah, si tu ai probleme cu varicele... La noi, sigur nu stiu de astfel de centuri, mie mi-au recomandat doar ciorapii pt varice, care au fost excelenti cat am mers la serviciu. Cand am ramas acasa, n-am mai simtit dureri niciunde. Bine, am redus semnificativ si timpul de stat pe scaun, ca asta ma omora:)
Sarcina usoara in continuare!

AdrianaB spunea...

Am probleme cu varicele doar in partea de sus:).. Pe picioare n-am nimic, sunt o gazele, haha..
Mersi frumos Aurelia, si tie nastere usoara, phii se apropie momentul:))