luni, 23 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple

Am gasit intrebarile astea pe blogul Irinei si m-am gandit ca mi-ar placea sa intru in joc, chiar daca nu m-a intrebat nimeni.

Pentru astazi, 23 Decembrie 2013

Afara ...
E un soare stralucitor, adie putin vantul si natura pare linistita.

Mă gândesc ...
Ca ar trebui sa ma adun sa fac curat la mine in dulap.

Din locurile de unde invatam ...
De la oameni simpli, din situatii limita

Sunt recunoscatoare pentru ...
Ca suntem impreuna, ca Nicusor e sanatos

Din bucătărie ...
Nu am nimic gatit. As vrea sa vina Zâna Farfuriilor sa-mi faca curat luna, ca sa ma apuc de facut prajituri pentru biserica.

Cu ce sunt imbracata ...
In haine de casa :). Pantaloni si un tricou cu dungi.

Ascult...
Radio Trinitas. E un acatist duios.

Ceea ce astept (sper) ...
Sa nu se schimbe nimic, in unele privinte. Dar sa fie si o schimbare majora (de loc:)

Ce mai mesteresc ...
Am terminat un sal, nu mai mesteresc nimic.

În casa ...

E o toropeala lenevoasa. Nimeni nu vrea sa faca curat, toti se ascund prin camere la cate un computer (fara internet)



Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Bradutul care miroase frumos.


Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
Sa dorm. Sa rad cu Nuc.


Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Afara, vedere din dormitorul nostru.



Niciun comentariu: