sâmbătă, 21 decembrie 2013

Pregatiri

Cornelia m-a tot tras de maneca sa facem ceva crafturi, ca e "Christmas, mami!" Am mai gasit ceva din lucrarile Popadijei si ne-am apucat sa le facem . Lectia a fost despre Bunavestire.

Bradutul e sus, ieri am facut sarmalele, le-am bagat la congelator, sa le scot Miercuri.
Cozonac am facut azi si au iesit doi purcei.
Pregatirile sunt deja terminate dar la mine inca nu a venit "feelingul". :( Nimic nu este cum ar trebui sa fie. Vremea e calda, ne plimbam prin tricouri pe aici si stam in chiloti prin casa.
Nick lucreaza fara nicio pauza.
Nu m-am mobilizat nici sa scriu felicitarile pentru cei din tara. In fiecare an trimitem la 10-15  persoane si niciodata nu primim macar UN raspuns inapoi. :( Nu inteleg ce e cu oamenii astia, nu raspund la felicitari, nu raspund la emailuri, cand eram in tara si mergeam la Sapientei nu salutau, fiecare era cu "problema" lui, poate le cadea nasul daca erau draguti si salutau ei primii.. hm.

















Niciun comentariu: