vineri, 28 martie 2014

Co-op-ul american

Mai e putin din anul asta scolar si in curand co-op-ul se va termina. Am facut un mic filmulet, despre co-op-ul de Joi, care e cel mai mare la care am participat pana acum.
Am intrebat saptamana trecuta si am aflat ca sunt 250 de copii si 110 familii. Si asta doar intr-un neighborhood al lui San Diego-Poway. Poate in tot SD sa fie 1 milion de HS, cine stie?

Deci ne-am adunat la o biserica non-denominational, care are multe incaperi, e practic ca un fel de scoala, pentru ca fac multe cursuri, Sunday school, isi aduna bani din inchiriere, etc.

Suntem numai mamici de homeschooleri, fiecare are un job, pe care ti-l alegi singura la inceputul anului, din lista de voluntariat. Eu trebuie sa supraveghez curtea exterioara intre ora 12:30 -1:30 PM. Si sa fac cafeaua si ceaiul in fiecare dimineata, sa-l pun in lobby- au niste canistre mari pe care le umplu si ajung pt 30-40 de persoane.

O mamica (Piper is her name:)) supravegheaza jocul copiilor de pe teren, e destul de tare pentru ca in fiecare saptamana vine cu o idee de sport, intr-una se face fotbal, in alta volei, apoi baschet, dodge, si altele noi, la care nici nu stiu numele. Codrin e foarte incantat si de abia pot sa-l scot de pe teren, sa-l bag la cursuri.

Pe partea dreapta se vad niste masute si umbrele. Tot mamici grijulii care vand iaurt organic, mancare gatita acasa, sucuri si alte bunatati. Preturile sunt mici, cat sa acopere cumpararea lor.













Niciun comentariu: