luni, 14 iulie 2014

La Multi ani, dragului nostru!

Am cantat de dimineata si ne-am imbarcat in masina pentru a merge la biserica. Toata ziua am sarbatorit cumva, prin cantece, amintiri, rasete, am urmarit si meciul final.
Oare cum de se poate ca dragostea inca sa vieze si nu numai atat, sa fie mai puternica si mai dulce? Nu am vazut asta la nimeni, cu atat mai putin la parintii mei acasa. Ce minunatie si cu familia asta a noastra!








Si felicitarea Liei:




















M-a impresionat ideea ei, probabil luata de la tortul aniversar, but still, o idee originala :)

Si aici tati cu muschetarii, Nectarie a insistat sa cumpere un balon cu Happy Birthday la care a salivat toata ziua. Bine ca Nicusor nu s-a jucat prea mult cu el si asa a putut sa profite Nectarie.




3 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

Ce frumos! La multi ani! :)
Daca nu creste, nu e dragoste (zicea un parinte)

Maria Iuliana spunea...

Private island, private jet... :))

AdrianaB spunea...

Da, vezi? Cica e om rezonabil...:)