vineri, 31 octombrie 2014

Tinctura de echinaceea





Joi, am mai lucrat o reteta interesanta, tinctura de echinaceea. Rezultatul a fost minunat, semana la gust cu cea de la magazin, dar cred ca era mai buna decat aceea, pentru ca nu avea chimicale, am stiut ce am pus in ea.
O sa tot luam iarna asta si am de gand sa repet procedeul pentru cand se termina. Ne tine Dumnezeu sanatosi, totusi, nu prea am fost raciti pana acum, sa vedem de acum incolo..


Echinaceea praf, cu apa si glicerina vegetala. Apoi pusa in crock pot, pentru 2 zile, la Low Heat.





Rezultatul :)



4 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

Scoala home-made, tinctura home-made.. :) frumos

AdrianaB spunea...

Ah, am uitat sa spun ca am lucrat-o la co-op, la cursul de Herbology :). Anyway, tot o mamica pasionata de retete naturiste ne-a invatat asa ca intra tot la homeschooling :P
Data viitoare facem o crema de patlagina, contra eczemelor de piele. O am deja in crock pot de 2 zile, se coace incet la caldura.

Ileana A. spunea...

sigur e tinctură? eu știam că tinctura e pe bază de alcool.

AdrianaB spunea...

Pai asa zice pe foaia aia de sus. La o tinctura se poate folosi alcool, glicerina sau otet (!!) asta nu mai stiam..
Dar probabil trebuie ceva, o baza(?) care sa infuzeze planta si in care sa ramana proprietatile plantei..(nu-s prea mare chimista:))