marți, 3 februarie 2015

Grataragiul

Ce sa facem, daca nu mai ajungem noi in Romania, aducem Romania aici :D

Codrin a ajuns un mare grataragiu, de cand am cumparat un gratar prafuit de pe craigslist, si-a gasit pasiunea. El e cel care se ocupa de facutul focului, are carbuni, palete, tot ce ii trebuie, noi doar adulmecam mirosul.
Azi a facut ce mai aveam prin frigider, niste aripioare de pui, ca sa terminam carnea si sa ne mai rasfatam putin pana vine Postul Pastelui.

Asta e ce a mai ramas din ele :)












Apoi a mai facut o limonada naturala, cu lamaie multa si ghimbir:









Iar Olguta a facut inghetata de dimineata, asa ca la pranz ne-am indulcit cu ce a lucrat azi :P






Ce bine sa ai copii mari, din cand in cand :)

Nectarie e obsedat cu cutiuta muzicala (iar am ajuns la ea!), ii plac in mod special cantecelele Boroboata si Nu mi-e frica de Bau Bau :)

Cornelia s-a sculat de dimineata grumpy and frumpy, si a refuzat sa faca scoala, asa ca Nick (care era inca acasa, nu plecase la servici) i-a oferit o alternativa: face scoala sau sta in camera de muzica si citeste Acatiste.
A ales sa citeasca doua ore de acatiste, fair enough :D. Saracuta a stat si a pritocit acatistele cu voce tare, iubita mea!


Eu am facut o rulada cu branza de vaci, zahar, frisca si deasupra capsuni taiate. Cred ca e delicioasa, acum e la frigider, nu mai avem spatiu prin burtile noastre. O mancam diseara cu tati.


Iar e o zi luminoasa, o temperatura de rai pe pamant, o briza usoara plimba mirosul de gratar prin casa.

Multumim lui Dumnezeu pentru toate si in special pentru astfel de zile care ne vor tine de amintiri frumoase in vremuri grele.

Niciun comentariu: