luni, 16 noiembrie 2015

Brainstorming at the church


Ceva interesant s-a petrecut la noi la biserica saptamana trecuta. Interesant de observat si de luat aminte.
 Impreuna cu parintele, o mana de oameni au lucrat la niste surveys, unde pe baza mai multor intrebari s-a format o lista cu directiile in care biserica noastra ar trebui sa mearga.
Dupa ce fiecare a completat online si anonim survey-ul, s-au pus rezultatele intr-un tabel, si Sambata trecuta s-a adunat cam toata lumea la biserica (mai putin noi) ca sa discute si sa hotarasca care sunt punctele slabe ale bisericii, ce e mai important de urmat si de facut in viitor. 
Nu imi imaginam ca se poate discuta atat de mult, ca se pot umple peretii de foi, cu pro/cons, strenghts/ weaknesses, cu opinii si propuneri atat de diverse. A fost ca un exercitiu de planificare pentru noi, care am privit listele ca pe ceva nemaipomenit, intrebandu-ne retoric, atat eu cat si Nick, daca astfel de planificari se fac si la nivel macro (bineinteles ca da), si unde ne situam noi, care traim asa de haotic, in fata acestor computere umane..(.?)
Toata lumea a fost de acord ca brainstormingul a fost foarte important, minunat, necesar. E adevarat ca l-am avut pe Jeff (sotul unei rusoaice, creierul cenusiu, care se ocupa cu asa ceva la jobul lui), as a mastermind. Wow! Inca nu imi revin citind listele.
Ma gandesc cum am trai daca am face asa ceva cu situatia noastra,mpoate am fi mai calculati? mai rationali? mai productivi? Mai fara Dumnezeu in cele din urma?..
Who knows..

Anyway, pentru comunitatea noastra a fost productiv, cred ca daca reusesti sa tii in balanta granutele de credinta cu  rationalitatea faptelor, inca il mai poti afla pe Dumnezeu in Biserica









Niciun comentariu: