sâmbătă, 12 martie 2016

Cum am construit chitara jucausa

Am fost la HomeDepot si am cautat batul, am gasit unul aproximativ aceeasi grosime si putin mai lung. L-am si rugat pe baiatul de acolo sa-mi faca doua gauri in el, ca eu n-am drill acasa, asa ca am ajuns acasa cu jumatate din treaba facuta. 



Conserva am cumparat-o de la magazin, ceva fasole gatita. Am curatat-o si am spalat-o. E cam cat palma mea de lunga/





Am masurat intregul bat, era cam 82 cm si 1/2. Nu cred ca e f important, trebuie sa fie o lungime acceptabila pentru un baietel de 6 ani.


Eu si Nectarie am purces la fabricarea gaurilor. El m-a ajutat tare - mi-a tinut batul si m-a invatat ca trebuie sa dau gaurile cu ciocanul :P. AM gasit o surubelnita ascutita si le-am si facut. 



Am fixat apoi suruburile inauntru, am pus piulita la ambele si voila:

Niciun comentariu: