miercuri, 2 martie 2016

Nectarie canta la conserva :)










5 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

E facuta cu un lemn si o cutie de conserva?? Si are o singura coarda?

AdrianaB spunea...

Exact! Si are o camera plina cu instrumente muzicale, insa asta i-a sunat lui cel mai bine. O cara peste tot si la ea a inceput sa bâzâie putin mai mult decat la celelalte instrumente..

Maria Iuliana spunea...

Oare as putea sa le fac si eu asa ceva? Sau trebuie niste aptitudini speciale? :)

AdrianaB spunea...

In mod SIGUR, pot sa o faci. Tipa mi-a lasat-o ca sa o fac eu si mi-a dat indicatii. Daca vrei, ti-o pozez pe toate partile. E relativ simplu. Mai greu e notatia de pe bat, trebuie cineva cu ureche muzicala sa potriveasca notele muzicale.

Maria Iuliana spunea...

Da, as vrea sa imi zici cum ai facut-o, as incerca sa le fac si eu asa ceva. Ei au chiar o chitara adevarata, mica, pt copii, dar in afara de zdranganeala nu le iese altceva..