miercuri, 19 noiembrie 2008

Oglinda, oglinjoara!

Inca una de la fiica-mea..
Ma simteam mare si dabalazata, spalam vasele in bucatarie :D (si mai si), cand am simtit-o pe Olguta in spatele meu, cuprinzandu-ma cu bratele.. Mi-a spus soptit si cu oarece durere:
"Mami, de ce esti atat de frumoasa?".
Si am ramas interzisa, pentru ca ma vad altfel si oglinda nu minte, daramite un copil?
Pe cine sa cred?
Sau cine e vinovat ca eu ma simt asa?
Oglinda?
Sau legile nesoptite care ma fac sa fiu suparata ca sunt mare si grasa, ca stau acasa si spal vasele, in loc sa merg "sa-mi valorific neuronul" ?:)
As vrea s-o cred pe Olguta. Dar mi-e atat de greu..



...

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu stiai ca noi suntem cele mai frumoase din lume pentru copiii nostri? asta e unul din argumentele lui Dolto impotriva parintilor care se afiseaza dezbracati in fata copiilor - le creeaza niste complexe ingrozitoare legate de propria lor frumusete corporala. noi suntem cele mai frumoase, iar tu, de ce te plangi? chiar ESTI frumoasa! :D

AdrianaB spunea...

Off, Dolto asta.... Cum le stie ea pe toate..:)
Stiam de asta(ca suntem cei mai frumosi, mai tari, mai inteligenti) pentru copiii nostri dar la asa declaratie patimasa nu m-am asteptat..:p
Si apropo, tu ce crezi ca trebuie sa facem pe masura ce cresc si-si dau seama ca nu e asa?
Eu am avut experienta asta, cand mi-am dat seama ca mama nu e zana zanelor si tare rau mi-a fost...

flo.irina spunea...

ehe, mie mi-a zis Sofia ca eu sunt mai grasa ca doamna... poftim asta declaratie!

Tu zici ca esti grasa?!

AdrianaB spunea...

Mmm, nu sunt chiar grasa.. dar am niste sunci pe ici pe colo, care nu ma mai lasa deloc, se tin tare de mine.. Plus de asta, parca am imbatranit, m-am incercanat, m-am facu o "tanti", si ma oripileaza gandul asta:((..
Eu vreau sa raman "domnisoara".. LOL..

@irina_sweet_home spunea...

unde esti grasa, bre, pe varful nasului?hihi
eu si acum cred ca am mama cea mai frumoasa si grozava din lume :)

cat despre neuron il pui din greu la treaba cu hs-ul, practic tocmai ti-ai inceput cariera didactica :))

AdrianaB spunea...

Mersi de sustinere Irina, adevarul e ca ma simt bine in postura de doamna invatatoare .. la clasa I, LOL..
Sa vad mai tarziu pe unde scot camasa, sper sa ii preia barbatul.. si atunci eu ma duc la servici... si am rezolvat toti neuronii!!