marți, 17 martie 2009

Ceasul si cucul.

Am gresit, avem CUC. O pasarica mica, care s-a ascuns undeva in spatele casei. Dimineata ma scoala incetisor facandu-ma sa ma intreb unde sunt oare: acasa la mine sau tot in Reno? LOL

Tot azi m-a intrebat Olguta cum s-a facut ceasul. Ma gandeam ca nu stiu, dar apoi m-am razgandit. Am luat-o de la inceputuri.

Cum oamenii de cand se stiu, se orienteaza dupa soare, au cautat sa il reprezinte cumva si asa au desenat un soare mic-ceasul, si apoi au insemnat cu liniute unde este el pe cer la fiecare moment al zilei. Asa ca, la ora 9 dimineata, el e ridicat o palma pe cer, la ora 12 e hat in sus, perpendicular pe pamant, apoi la ora 3 dupa masa incepe sa se lase in jos, sa se pregateasca de nani ca la ora 6 sa dispara..

Avem un glob pamantesc maare si ei stiu ca atunci cand apune la noi soarele, se duce la bunica sa lumineze. Ce bine! am rezolvat treaba si cu ceasul pe timpul noptii.

Am facut vinete coapte azi si am scos copiii in parc. A fost o vreme de vara, cu un soare naucitor.
Copiii au fost fericiti, chiar si-au facut prieteni noi: Codrin a gasit un baietel pe nume Tristan, de o varsta cu el, Olguta s-a lipit de tatal lui Tristan pe care l-a tocat la cap pana am plecat acasa, iar Cornelia, vesnic indragostita de Maca ei, s-a dat in leagan cu ea.

Mirosul de vinete coapte ma innebuneste, cucul canta inca undeva, sub o umbra, soarele isi urmeaza cursul, nu mai inteleg nimic... casa mea unde mai e???

3 comentarii:

Lada cu minuni spunea...

... acolo unde iti este inima! spunea cineva.
Si eu ma bucur de astfel de daruri mici, dar foarte insemnate!

AdrianaB spunea...

Ah, inima mea e bucati acum, unele sunt prin Romania, alte bucati pe aici.. Si darurile astea, culmea, au inceput sa nu mai fie mici deloc, sunt imense ;)

Maria Iuliana spunea...

Deci i-ai invatat ca soarele se invarte in jurul pamantului, si nu invers?:)