joi, 19 martie 2009

O idee de corespondenta

foarte interesanta..
Am gasit pe siteul unei mamici ortodoxe ideea de gasi un partener cu care copiii sa corespondeze. Noi si asa, suntem minoritari rau in America (ortodocsii),asa incat ideea de a discuta cu alti copii ca ai mei, m-a adus la exuberanta.
Am sa pun mai tarziu un interviu luat acestei mamici despre cum a ajuns aceasta idee sa ia proportii.
Aici sunt mai multe detalii despre acest joc :)

Cine mai doreste sa corespondeze cu un baietel din America de 7 ani sau o fetita tot de acolo de 5 ani, hehe, va astept:)







A,

4 comentarii:

Icoane pentru suflet spunea...

noi, noi. avem si baietel de 7 ani si fetita de 5, nu s-ar potrivi?poate asa se indeamna si Elena sa invete literele

AdrianaB spunea...

Astept pe mail adresa ta:)
Fetele nu-s ce-ar putea sa scrie, poate doar numele si niscai desene:))
Dar sa stii ca fi-miu scrie in engleza (asta e, o invata el romana cand ajungem in tara)
-faza e ca aici invata dupa programa astora, sa am acoperire in caz ca-mi vine asistentul social acasa, Doamne fereste!

Icoane pentru suflet spunea...

complicat cu engleza, al meu stie ceva cuvinte, dar n-a scris niciodata in engleza. Elena nici atat nu stie engleza. hai ca m-am desumflat. ei, macar niste desene acolo si tot face ea, ca toata ziua ne face dedicatii desenate

AdrianaB spunea...

Pun aici adresa noastra, pentru cine doreste sa ne trimita un ravas:)
Codrin (Olga) Baciu
9731 Woodhollow Dr.
Reno, NV 89521
USA