duminică, 13 decembrie 2009

Christmas show

Ieri am avut prima reprezentatie, pe o vreme cainoasa care mi-a dat niste senzatii tari (sarmanul copil). A trebuit sa mergem pe autostrada, la o viteza mare, pe o ninsoare amestecata cu flescaiala, ceata, portiuni de gheata pe jos.. minunat..
Din cauza asta n-am avut nici prea multi invitati, toti fiind prea speriati sa vina..
Si totusi, spectacolul a iesit bine, desi Miss Irene - conducatoarea programului Musical Youth Club avea mari emotii. Atat i-a dascalit pe saracii copii ca pana si eu visam piesele alea:))
Erau 10 homeschooleri, diferite varste, din care cel mai mare are 13 ani..
Aici e cantecul de inceput:



Mie mi-au ramas la inima "Mary, did you know?" si cantecul cu fluierase.
Foarte frumoasa atmosfera, desi copilasii astia sunt sectanti parca sunt mult mai bine crescuti decat copiii ortodocsi de la biserica sarba, nu stiu ce face diferenta dar parca sunt mai traitori.
Azi, aveau in program 4 azile de batrani la care sa mearga sa cante si vremea la fel de mizerabila. Cu greu am lasat pe N cu Olguta sa mearga si au fost impresionati: saracii batrani asteptau cu 2 ore inainte sa vina copiii, se instalasera in sala plini de emotie.. Cum sa nu-i bucuri?
E greu sa faci fapte bune, asta e clar.

Niciun comentariu: