joi, 3 decembrie 2009

Compunerea..

Prima compunere a lui Codrinel.
De ce e deosebita? E facuta de buna voie:), in romaneste si cu subiectul ales de el...



Inca am lupte el, pentru ca nu vrea sa invete sa scrie/sa citeasca in romaneste si asta ma mahneste tare. Tot timpul aud "I hate limba romana", "Romana'i yucky" desi mie mi se pare muuult mai usor sa-l invat romaneste.. In fine, azi m-a dat peste cap cu compunerea lui..

Si ca sa ma mai laud un pic, cu talentele mele de data asta :D, am facut un minunat cozonac de post, care numai de post nu arata, este incredibil de pufos si dupa o zi, fara lapte si oua.. Hm, asta chiar il surclaseaza pe cel obisnuit pe care-l fac De Craciun..
E bun dimineata la copii, ca tare ma streseaza ca n-am ce sa le dau de mancare de post..

6 comentarii:

Icoane pentru suflet spunea...

frumoasa compunerea. mie imi scrisese Antim un biletel care incepea bine, dar la urma m-a facut sa-mi crape obrazul de rusine: mami, te iubesc mult, dar nu mai tipa. cred ca i-am innebunit, toata ziua tip la ei.
cozonacul arata grozav, nu-mi dai si mie reteta?

Ileana A. spunea...

da, da, vreau si eu reteta, posteaz-o undeva.

compunerea - emotionanta, sincer.

da' Codrin vorbeste romaneste cu tine sau engleza? sau...rongleza?

AdrianaB spunea...

Cozonacul aici: http://www.reteteculinare.ro/forum/discutii/cozonac_de_post-4839/

Codrin vorbeste romaneste mai mult.. le mai si amesteca putin, dar nu pot spune ca e rongleza..

Da, e un duios, stiu.. Compunerea asta vine dupa indelungi lupte dimineata si dupa un biletel pe care a scris ca sunt "bad mother".. :))Dragoste cu nabadai..
Asa ca de aici surpriza..

Lorena spunea...

M-a impresionat scrisorica. Cam asa compusese si fratele meu una la 7-8 ani... "Mamica mea, te iubesc, imi speli si husa..." ha, ha, erau huse pe banci pe atunci, mamicutele le spalau la sfarsit de saptamana. De panza alba, cu elastic pe margine, le-ai apucat?
Sa o postezi si pe a Olgutei, cand va veni timpul.

P.S. Tare bine arata cozonacul! Merge cumva si la mucenici de post?

AdrianaB spunea...

He, n-am prins husa, a prins-o sotu:)).. Adica-si aminteste vag de ea..
Cozonacul e tare bunut, nu stiu daca merge si pentru mucenici, cred ca da.. Dar tu oricum nu folosesti faina de grau.. deci nu stiu cum iese cu altele..

Lorena spunea...

Hi, hi, deci o mai stie cineva...
Folosesc speltul ala, merge binisor la inlocuit. Dar ma mai gandesc, nu prea ma incanta bicarbonatul, acum ca am citit reteta. Arata f. apetisant, recunosc.