marți, 14 ianuarie 2014

Boala

Se pare ca luna Ianuarie e benefica influentelor gripale in familia noastra. Iarasi suntem bolnavi. Dupa spusele celor  care se pricep, e vorba de gripa H1N1- ce-or mai fi si numerele astea, nu stiu. Avem toate simptomele.
Olguta a inceput saptamana trecuta, Marti, cu tuse si putina febra, iar in 2-3 zile era pe picioare.
Apoi, Joi seara a inceput Codrin, la el a fost mai greu, febra si tuse si moleseala. Am plecat in Arizona, Sambata dimineata cu el bolnav si cu o Cornelie febrila si tremuratoare. Tot drumul ne-au tusit, asa ca era clar ca vom trece si noi prin aceleasi chinuri.
Apogeul Corneliei a fost Duminica dimineata, cand s-a trezit dupa o noapte calduroasa cu febra de 41 grade. Toata noaptea m-am gandit ca sunt iresponsabila, sa plec cu ei asa bolnavi. Am plecat fara sa cantaresc prea tare consecintele. M-a pazit Dumnezeu de complicatii pe drum.
Nectarie, dragutul, alerga si avea o energie cat zece. Luni dimineata au cazut amandoi, N si n. Aseara a fost cel mai rau, N a tusit pana n-a mai ramas nimic de zdruncinat in corpul lui, aveam senzatia ca o sa-si scuipe plamanii. Pana la urma, la 11 noaptea a plecat la farmacie si si-a luat un medicament mai puternic fata de ce ii dadusem eu, cu somnifer si cough suppressant. Se pare ca a mers si a putut sa doarma. Acum sunt convalescenti..
Eu sunt singura neatinsa. Prin nu stiu ce minune, nu am nimic -  nici febra, nici tuse. Doar niste dureri musculare. E o iconomie si in faptul asta, ca am fost lasata sa ingrijesc de ceilalti, fara sa patesc nimic, iar gripa e destul de contagioasa, fara sa mai pun la socoteala tusitul lui n in fata, lins lingurita dupa el, dormit nas in nas cu Lia si cine mai suferea :). Oh, Doamne, ce te iubesc pentru lucrurile astea simple si de bun simt!




2 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

Asa este, Adriana, ne pazeste Dumnezeu pe noi mamele! Am simtit de multe ori, cand era Mihail mic si insarcinata m-am internat cu el, avea puroi in gat si eu nu m-am ferit deloc de el, chiar mancam si cu aceeasi lingura (ca ne aducea o sg. portie de mancare in salon si mi-era foame:) si nu am avut nimic nimic. Ultima data cand am picat cu raceala (picat la propriu, la pat) a fost de Boboteaza si Sf. Ioan, a fost si Ion acasa si am putut sa bolesc in voia cea buna :) ca daca eram singura cu ei greu mi-ar mai fi fost. Mi-am revenit in 2 zile, miercuri eram fresh si nu am mai luat apoi nimic de la complicatiile pe care le-au facut ei. M-am intins la vb. :P

AdrianaB spunea...

Frumos. Sper sa nu ma ia si pe mine mai incolo, sa incepem un ping pong cu boala. Din nou.