sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Din nou




M-am trezit cu chef sa crosetez, am gasit un pulovar frumos, asa ca voi sparge gheata si trec la lucruri mai complicate. Desi nu vrea sa o iau asa, ci doar un alt proiect - vesel si colorat!
Modelul va fi asta:



The Laughing Willow

La noi in casa e o convalescenta placuta, Nectarie doarme la pranz (yuhuuu), probabil ca inca se reface, ar dormi si Nuc, dar trebuie sa faca ore, ore, ore.

Am intrebat fetele ce zi vor sa-si aleaga pentru spalatul rufelor si au spus ca Vinerea. Fair enough, ca suntem acasa. Asa ca azi si-au pus cateva rufe roz la spalat, si ce incantate au fost ! Hehe, le astept la colt sa vad cand le piere entuziasmul.. Intre timp eu ma inarmez cu rabdare si consecventa. Sa vedem care pe care...

Sunt bucuroasa ca a venit Simona ieri si m-a ajutat putin cu casa, garajul, asa ca acum e frumos.. Imi place tare mult sa am casa curata, imi da o stare de fericire.. Poate pot sa fac si alte lucruri daca nu mai stau sa fac tot timpul curat si mancare.. .?






















2 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

Ce fain e!! si pare si usor de facut. Oare de ce e asa dependenta starea interioara de ordinea din casa ? :) sau :( si la mine e la fel, si tine atat de putin ordinea... Si eu am impresia ca numai asta fac toata ziua si nu apuc sa fac si altceva cu copiii ..

AdrianaB spunea...

Nu stiu de ce e legata curatenia de starea de binefacere. Un semn ca asta e o stare fireasca, asa ar trebui sa fie si la noi in cap..
:)