joi, 10 aprilie 2014

Birthday girl :)

Am fost la plaja, am facut cateva poze. Desi cei doi morocanosi ai familiei, Nick si Codrin, nu suporta sa fie trasi in poza, tot i-am prins :)










A fost o zi frumoasa,cu oameni dragi care si-au amintit de mine, cu mama si tata care au sunat apoi la 10 noaptea (la noi ere seara, ei de abia se trezisera, era 8 dimineata, imbracati festiv - tata cu camasa rosie, mama si ea cu ceva rochita vesela - cu un buchet de lalele rosii si galbene si au ciocnit un pahar de sampanie cu noi pe Messenger.

Hehe, ce face si departarea asta, sau poate m-am babit, insa au inceput sa-mi placa lalelele si ma induioseaza uneori mama..







2 comentarii:

Nick spunea...

La Multi Ani, dragoste!
Nu prea merita sa mai apar si eu in poze, ca deobicei obosit, nedormit de griji.
Trebuie sa fiti vazuti doar tu si copiii, frumosilor!

AdrianaB spunea...

Stai sa ma adun de pe jos, ehh... Cine mai e ca Nucul meu, asa gentil?