duminică, 20 aprilie 2014

Hristos a Inviat!

Mai voalat asa, Matushka le-a sugerat fetelor sa se imbrace in alb de Paste, asa ca i-am respectat dorinta si ne-am gatit festiv. Le-am cumparat ferelor, rochite speciale, de la Goodwill, am gasit unele chiar f frumoase si deosebite. Mie mi-a trimis Dana o ie, pe care am pus-o langa o fusta cam infoiata. Am iesit putin cam expandata, dar de dragul artei, am zis treaca mearga.
Exact in Vinerea Mare a venit pachetul de la mama, unde am gasit cele doua camasi ale baietilor. Nectarie a fost hilar, s-a imbracat cu camasa lui si se plimba ca un cocos mandru prin casa, cu mainile in buzunar, ce-o fi in mintulica lui?
Am rezistat cu toti copiii pana la 4:30, unii mai dormitand pe jos, in masina, altii mai puternici in cor, cantand. A doua zi a fost frumos, la slujba a doua de Paste s-a citit Sf. Evanghelie in multe limbi, peste 10 cred - avem cateva nationalitati in biserica, plus oameni culti :D
Picnicul de dupa a fost odihnitor, copiii s-au jucat, soare cald, verdeata multa, pacat ca nu am facut poze. Acum ne refacem cu noaptea pierduta si castigata.
Hristos a inviat!



















Un comentariu:

Claudia spunea...

Sunteti niste frumosi!:)