marți, 24 iunie 2014

Lia - 8 ani




Zilele trecute am sarbatorit-o pe Cornelia la plaja. A devenit un obicei, cand mai aniversam pe cineva, avem locul nostru unde mergem si ne asezam. De acasa, am incarcat in cos toate cele necesare si am plecat sa-l luam pe N de la servici. Plaja e la 30 de min de noi. Olguta m-a ajutat sa asez fata de masa si paharele, creste fata mea si incepe sa ma ajute, Slava Domnului, e greu sa ii inveti lucrurile frumoase, as vrea sa le vada tot timpul in familie, sa le recunoasca mai incolo.
Nectarie a facut un tantrum cand am plecat, pentru ca il imbracasem cu un maieu albastru, pana la urma, satula de urlete si lipsa limbajului, i-am spus "pune, mama, ce vrei tu pe tine!" Si a trebuit sa il ajut si sa se dezbrace. Urmarea a fost ca s-a asortat la pantaloni cu tricoul..
Vin zile gele si cu obsesia asta a lui. :)








Am fost in magazin cu ei zilele trecute, sa ii cumpar cadou Corneliei, si nu am scapat asa usor, am mai luat si lui Nectarie niste sandalute, de fapt papucei cu un fel de cordeluta in spate, sa ii tina mai bune pe picior. Insa pe el tare l-au mai enervat cordelutele alea, inca nu le gasise rostul, asa ca ieri am gasit sandalutele facute papuci. Țaranul tot țaran ramane, chiar daca s-a nascut in Nevada.












Fetele mele dragi. Ma bucur sa le vad ca seamana si se joaca intre ele. Cornelia nu si-a ales papusa de cadou pana nu a intrebat-o pe Olguta daca ii place si ei..












Aici, baietii mei, care mai de care mai frumos :) greu sa ii prind in cadru pe toti.















3 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

La multi ani, Lia, fetita frumoasa si buna :)

Maria Iuliana spunea...

A.. am mai vrut sa zic ca si fetele mele, S si E, au avut slapi din aceia, S. le-a taiat elasticul de cum i-a vazut, pe E n-am lasat-o ca avea vreo 2 ani jum. si nu cred ca ii mai putea folosi dupa aceea, dar dupa o vreme le-a scos si ea elasticele. :)

AdrianaB spunea...

E, el are mai multe apucaturi din astea stramosesti :), de asta si-a castigat nickname-ul.
Multumim, L e pe 23Iunie.