luni, 9 iunie 2014

Romanisme

M-am dus sa-l iau pe Nicusor de la job si de departe, vazand masina cum se apropia, mi-a facut semn de autostop. Am intrat in joc si am oprit cu o fata oparita, putin mai incolo de unde statea el..

- Haideti, urcati mai repede!

- Vai, multumesc, zice el suindu-se greoi, mergeti pana la Craiova?

- Nu. Pana la Popestii Leordeni, eu, acra.

- Eh, ce sa faci... Poate gasesc alta cursa pana la Craiova.

Pauza.

- Deci cat dati?

- Pai, cat cereti?

- Cat crezi mata, zic eu. Lasa, ca ne intelegm mai incolo ( :D)

- Eh, asa sa fie, de la mine mai putin, de la Dumnezeu mai mult.

Dupa care am inceput sa radem in hohote. Copiii ne urmareau din spate nedumeriti.

4 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

:)) Ce simpatici sunteti.
Picii ce isi ziceau in sine "chiar e tata?"

AdrianaB spunea...

A, nu se indoiau de el.. I-am vazut in oglinda cu spranceana ridicata si ma gandeam ce bizar li se pare totul. Noi tot in Romania traim cumva, ei saracii, de unde sa stie?

Anonim spunea...

Vad ca sunteti 6 copii acolo, nu 4. Va jucati :d - Alina

Maria Iuliana spunea...

Ei, nu ma gandeam chiar la modul concret ca nu l-au recunoscut :)