duminică, 15 iunie 2014

Odihna

O poza cam suie, dar asta e caracteristica lui Nicusor.




Ieri am fost la concert cu copilasii mei, si daca nu era accidentul cu degetul rupt, ar fi fost totul bine. Am vrut sa ajut baietii la carat instrumente si mi-a cazut un drug metalic pe degetul de la picior. Mi-am dat seama ca s-a rupt ceva, din fericire cred ca e doar unghia. Asa ca mi l-am bandajat, i.am pus doua atele si stau in pat.



E chiar un prilej bun sa iau o pauza.

La SD Fair, dupa concert, ne-am dat voie sa sarbatorim nitel si am plecat cu copiii sa ii dam in masinute. Au calarit niste caluti intr-un carusel, s-au invartit intr-o roata inalta, cum era cea de pe la noi din Oraselul Copiilor, dar mai sofisticata, nu asa ruginita si scartaietoare si apoi s-au lovit cu masinutele intr-un Bumper Cars Corner. Si s-au dus $50.









Maine pleaca si familia Gusty, vom ramane singuri pe aici. Poate astea sunt lectii de viata, incerc sa le iau asa, fara sa mai dramatizez. Tot e bine ca au avut un sleep over la noi acasa. Primul pentru copiii mei - ca asa e bine, sa am pe cineva in care am incredere.