sâmbătă, 20 decembrie 2008

Romanian Lullaby


Of, a trecut si asta.. Olguta a avut serbarea la balet. Fetele au fost dragute si au spus ca vor sa faca un moment romanesc, asa ca mi-au sugerat sa aduc ceva colinde dragute de acasa.. N-am prea gasit pe net, pentru download, decat vreo 3, din care si-au ales pe Stefan Hrusca cu Linu-i lin. Pas de-l traduce.. Le-am spus pana la urma ca e un cantec de leagan pentru Pruncul ce va sa se nasca, si asa ca l-au intitulat Romanian Lullaby.


Aici e trupa de balet:)


Spectacolul a fost dragut, numai partea de dans a copilasilor mici.. din pacate tinerii sunt ingrozitor de urati, n-am putut sa-i urmaresc.. sau poate sunt eu defecta? Limbajul trupului era foarte deochiat.. desi cred ca si eu m-am invechit putin:D (ca vinul bun, bineinteles)
Aici copilasii din trupa lui Miss Amanda, aveau pana in 4 ani cred.




Si aici alti copilasi, tot la fel de haiosi (n-am putut sa-i filmez mai mult ca n-aveam memorie pentru restul de show)



Aici iar Miss Amanda, cu trupa de "stelute"






Si in sfarsit primadona:)



Un comentariu:

Lorena spunea...

Felicitari fulguletului!