marți, 23 decembrie 2008

Cum arata batranetea?


Mami se da cu crema si Olguta vrea si ea, peste tot..
-Nu iti dau, Olguta, ca asta e pentru oameni batrani, asa ca mine!
Neincredere si un zambet mic:
-Tu nu esti batrana... ca nu stai asa (se cocarjeaza nitel)
-Nu stau, dar uite.. par alb!
-Ba nu esti! Ca n-ai pisici. Oamenii batrani au pisici si sunt cocarjati... (dicit)
Deci nu sunt... huh...


Altele, de azi.

Olguta face planuri:
-Mami, cand o sa fi tu batrana, eu o sa-ti aduc apa, daca o sa-mi ceri, pentru ca eu sunt your soldier, iar tu esti Queen-ul meu:))

-Tati, as vrea sa cant la vioara, dar stiu ca n-ai bani sa-mi cumperi.. asa ca o sa i-o cer lui Mos Craciun:D

Codrin vrea multe, muulte cadouri si mami putin iritata ii spune:
-Dar de unde crezi ca are Mos Craciun atatia bani? Nu are, sunt atatia copii la care trebuie sa se duca...
-Dar lui Mos Craciun nu-i trebuie bani.. ca el FACE jucariile!!
(good point, pana la urma o sa ma incurc in propriile minciuni)



3 comentarii:

Lorena spunea...

Ah, mi-au placut toate!
Pana la urma ce le-a adus Mosul? Chiar vroiam sa te intreb, poate iau exemplu. In fiecare an, nu stiu cum se face la noi, tot se aduna prea multe.

AdrianaB spunea...

Pai, n-a ajuns Mosul pe la noi.. inca:)
Aici mergem la o biserica sarbeasca, care tine calendarul vechi... Na, am ajuns si la ei..
Deci Craciunul il vom sarbatori pe 6 Ianuarie..
Si nu, copiii n-au fost confuzati, oricum, inafara de biserica nu mai mergem nicaieri.. :)

Lorena spunea...

Da, trebuia sa ma uit la postarea cu Sf. Nicolae...