duminică, 4 ianuarie 2009

Botezul la varsta lui Hristos

Azi a fost un eveniment special la bisericuta noastra, s-au botezat doi tineri americani. I-am vazut la biserica de cand am ajuns prima oara, din August, deci cred ca de pe atunci au stat Duminica de Duminica in biserica si au facut catehizarea.
Foarte draguti si sensibili amandoi, i-am vazut impresionati de toata aceasta ceremonie, cred ca au participat cu toata bucuria sufletului..

Aici sunt John si Jeoffrey, nascuti azi in Imparatia lui Hristos:



Din pacare, am ratat scufundarea lor, am ajuns prea tarziu la biserica, dar Botezul a continuat cu Mirungerea si toate celelalte faze(nu le cunosc, dar parintele le-a taiat parul ca la copilasi, i-a miruit, le-a citit Evanghelia si in final, i-a impartasit).






Desi la Platina cand am fost, nu eram obisnuita cu cantarea bisericeasca in alta limba, aici m-am obisnuit. Gratie unei doamne speciale, Nina, care are o voce frumoasa si stie notele, corul format din femei e un balsam pentru noi...(NU opera, NU Oastea Domnului, ci cantare limpede si curgatoare).

Aici e cantecul de dinainte de impartasanie:


Iar aici Crezul:

Ne apropiem de Craciun, slujba o sa fie marti la ora 12 noaptea..


2 comentarii:

flo.irina spunea...

Sa aveti un Craciun cu bucurie! La multi ani!

P.S. Si la noi la biserica unii copilasi isi tin mainile asa impreunate la impartasanie. Ne-a explicat odata parintele ca e un obicei rusesc si de atunci multi au luat aminte.

AdrianaB spunea...

Multumim, Irina!
Asa e, obicei rusesc, poate sarbesc, nu stiu..
Cica e mai bine asa, ca sa nu dai peste Sf. Potir, schimband lumanarea dintr-o mana in alta.. Mie mi se pare mai firesc asa..
E un fel de predare a noastra, lui Hristos:)