joi, 9 aprilie 2009

33

Am avut un tort Vegan - de post.
Olguta, in marinimia ei, a gustat putin si apoi a decis:
"-Asta i-l las lui mamaia!" (mamaia de la New York)





Lipicioasele.



Mai inainte de asta m-am conversat cu mama pe mess, mi-a facut un tort in forma de soare, si-au asezat masuta in fata camerei video si la 12 noaptea au ciocnit un pahar de vin pentru noi:)

Tata era putin plictisit, dar a stat ascultator si a asteptat sa ne vedem:). Fata de copilaria mea, cand era atat de sever si distant, acum e o bomboana. Prima oara m-a pupat de ziua mea la 18 ani, si am bocit o ora- mi-a lipsit foarte mult.

Mi-a promis ca la anul sarbatorim impreuna, altfel scoate telefonul, internetul si se muta la cucu, sa nu mai pot lua legatura cu ei.


6 comentarii:

flo.irina spunea...

Domnul sa va miluiasca pe toti si sa va dea multi ani impreuna!
La multi ani!

Icoane pentru suflet spunea...

N-am stiut ca e ziua ta. La multi ani cu pace si bucurii!

Ileana A. spunea...

mai, dar tu faci o minunatie de tort! ce daca ii place mai mult lu' mamaia :) mie nu mi-ar iesi asa nici din plastic :)))

AdrianaB spunea...

Ah Ileana, m-am stresat si mai tare! E cumparat tortul, mie mi-ar iesi un brontozaur, haha..
L-am luat de la Whole Foods, un magazin de fitze pentru flower-power-ii intarziati..
De fapt, nici macar lui mamaia nu i-ar fi placut, ar fi zis ca seamana cu mine, hehe... ca urare de ziua mea...

@irina_sweet_home spunea...

La multi aaani! e super tortul!

Lorena spunea...

Ha, ha! La multi ani! Suneti niste frumoase!