vineri, 24 aprilie 2009

Noi activitati

Am gasit aproape de noi, un co-op, un fel de organizatie de mamici care fac HS acasa si care se intalnesc intr-un loc inchiriat, pentru socializarea copiilor. Aici facem cateva cursuri, predate de unele din mamici, mai infipte si pe pozitii:)

Codrin e la limba germana si la "Dangerous boys". Ce presupune asta? Am vazut si eu ieri, baieti de la 6-7 ani pana la 14 se aduna si discuta despre lucruri baietoase: arcuri, cutite, cum se face focul fara chibrituri, cum sa faci un nod marinaresc, etc.. Ieri au exersat nodul.. Pacat ca nu a mai ramas mult din anul asta scolar, doar 4 saptamani.

Olguta e la balet (un fel de tralala) si la "Lumea minunata a cartilor" - li se citesc scurte povestioare si se joaca, parca suplineste destul de bine pre k-ul :D

Am fost mirata sa vad cat de multe mamici sunt:). Si tot atat de multi copii, de la mici pana la cei mari si plini de fitze. Unul din ei era cu plete si se plimba pe sub copaci cu o chitara spanzurata de umar, zdranganind aceeasi melodie, mereu si mereu.
Tinerete, ce departe esti...


Azi, Codrin iar a vrut sa-si faca supa lui cea preferata (oare de ce ma enerveaza cand se baga peste mine la oale?) dar am reusit sa-l deturnez si a facut niste muffin-uri.
Poate am eu buba la cap de nu-mi plac baietii bucatari...
Ah, stiu, ma enerveaza pentru ca de fiecare data cand il pun sa faca la pian, imi spune ca mai bine face o ciorba:))


Aici sunt briosele lui, au iesit bine si bune de tot:)

Dar reusim, nu stiu cum, sa facem si pian, iar acum Olguta e in criza muzicala si exerseaza de bunavoie piesele ei minuscule:).

Codrin a inteles, in sfarsit, ceasul. Mare victorie mare si acum ne spune ora la minute. Ma bucur caci sor-mea imi spusese ca in clasa a 2 a sau chiar a 3a inteleg si fac la scoala exercitii cu ceasul.

Continuam cu scoala, mai rar, dar incepem sa ne impiciorogam mai bine.

:)

7 comentarii:

Lada cu minuni spunea...

La Curtea Veche este aparuta o carte cu tot felul de activitati de genul celor spuse de tine, pentru baietei. Noi am daruit-o unui pusti la Craciunul trecut, dar ma tenteaza si pe mine sa o am :) O caut si iti dau link direct!

Lada cu minuni spunea...

Aici este linkul, dar poate te ajuta sa gasesti varianta originala, acolo unde sunteti:
http://www.curteaveche.ro/Manual_de_aventuri_pentru_baietii_curiosi_100_de_jocuri_si_escapade-3-683

Numai bine!

Lada cu minuni spunea...

Iarta-ma, am fost neatenta si n-am deschis din prima link-ul catre 'Dangerous boys'. E cam acelasi lucru si in cartea din Ro.

AdrianaB spunea...

Da, Aurelia, stiu de carte, o gasisem si eu, multumesc:)

Ileana A. spunea...

da' ce ai cu baietii bucatari? doar sunt cei mai buni, se stie :)

eu sunt incantata ca Damian vrea la bucatarie, macar el sa stie sa gateasca... :(

P.S. azi va punem si noi scrisorica, iertare ca suntem mai lenesi...nici nu vreau sa-l imping prea tare de la spate pe Damian, pana la urma ar trebui sa fie bucuria lui, nu a mea.

Icoane pentru suflet spunea...

ai mei sunt innebuniti sa ma ajute la bucatarie, si feta, si baietii, dintre toate treburile care sunt de facut in casa, la bucatarie le place cel mai tare

AdrianaB spunea...

Pai am spus de ce, ca incearca sa inlocuiasca o activitate scolara cu bucataritul:D

Ileana, nu te stresa cu scrisorica, te rog:)