duminică, 26 aprilie 2009

Plimbare prin desert

Am plecat pe la pranz, cu gandul sa vedem o reprezentatie a singurei tipe ce creste vulturi din Nevada. Indicatiile erau scurte si vagi.. Am mers mult sub soarele apasator, pana ne-am dat seama ca n-o sa gasim Ranch-ul ei si nici reprezentatia mareata n-o s-o mai vedem:((

Copiii stateau frustrati in spatele masinii si bombaneau fiecare in limba lui. Asa ca ne-am decis sa mai merge putin, poate gasim ceva... Si am gasit un lac:









Era cel mai albastru lac pe care l-am vazut vreodata. Un albastru de Manastirea Voronet, curat, usor metalic, inchis la culoare. Am aflat ca era Pyramid Lake. O inscriptie ne-a lamurit asupra istoriei lui...




Si incredibil, pana si intr-o placa amarata au reusit sa bage putina istorie stramba. Trebuie sa stie toata lumea ca acest lac exista in Perioada Glaciara(??), in schimb atestari evidente ale lui sunt numai din 1800.. LOL.. Cam mare perioada de necunoastere.. Foarte amuzant.


Numele lacului vine de la insula care se afla in mijloc, in forma de piramida. Ne-am coborat si noi langa el, si i-am admirat limpezimea, se vedea prin el, pana hat, departe..














Ne-am intors pe autostrada.
Pana si orasul asta mic, pare acum o gradina zoologica.

2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

zici ca e mare, nu lac

e frumos tare

AdrianaB spunea...

In mijlocul desertului.
Intre coline prafuite si ciulini mohorati.
Unde nu mai era speranta pentru un liman racoros:)