luni, 24 februarie 2014

Programul unei zile de Miercuri.


Octombrie 16, 2013

Dimineata am lucrat cu Lia, in timp ce am gatit mazare si varza calita. Am facut cu ea mate- recapitulare, odd/even numbers, place value, more/less numbers, reading&writing numers cu litere(four hundred fifty nine de ex)
Apoi Reading (a citit intr.o carte despre lupi-habitatul lor, carnivore, fac pui, etc) si am terminat cu copiat o pagina din aceeasi carte. Spre seara a facut si un test de matem online de pe beestar.org.

In timpul cat am lucrat cu Lia, Codrin a facut dintr.o carte de matem romaneasca, niste exercitii cu ordinea operatiilor si apoi a repetat notiunile de geometrie, aria diverselor forme, unghiuri, etc. A scris o pagina A4 pe o tema oarecare in romaneste.
La 12 jumate am plecat la Gym- fac in fiecare miercuri doua ore.
Cand ne.am intors am reluat cu Olga (dimineata n.a facut nimic si pt ca era refractara i.am spus sa treaca la cleaning, asa ca a facut curat in cele 3bai si dupa asta s.a decis ca vrea scoala) si am facut la gramatica recapitulare-Conjunction, am lucrat dintr.o carte de romana putin, a citit un text, am discutat personajele, vorbirea directa/indirecta, a scris cateva exemple de propozitii interogative si exclamative ( e foarte in urma la limba romana).
Apoi matematica si in cele din urma beestar.org. Mai are niste teme si pentru maine, cand mergem la alt co.op si a lucrat si pt alea.
Codrin, dupa gym, a terminat exrcitiile de dimineata, si apoi s.a pregatit pt maine, are de memorat o intamplare cu umor pt Beginning Speach, de raspuns la cateva intrebari la Economics, si cautat niste notiuni de care habar n.am la You Decide (al curs despre sistemul judicial de aici)
Acum e ora 5 jumate si se pregatesc sa faca piesele, adica 30-40 min in camera de muzica. Si am terminat pe azi.

Niciun comentariu: