luni, 5 mai 2014

Continuare



Care continuare? Pai, cea a zilei de ieri, a saptamanii trecute, si tot asa. Nimic nou sub soare.

Sambata s-au implinit 700 de ani de la adormirea in Domnul a Sf. Serghie de Radonej si proiectul parohiei noastre s-a implinit, cumva, desi nu in forma initiala, ci oarecum intrerupt.
Icoana pe pânzã arata bine insa, desi numele la care am lucrat eu nu s-au adaugat.:))

















Mi-au placut casutele in care am scris numele sfantului, pentru ca imi aduc aminte de forma Romaniei.:)

Am intrebat-o pe Vicky, care asteapta cel de-al patrulea copil, ce sa ii fac pentru Baby Shower, si a ales o rochita. Sunt incantata si abia astept sa gasesc un model frumos, mi-e dor sa mai lucrez ceva.

Am gasit azi si noul post al Evloghiei in care isi gasea explicatii la dorinta ei de a lucra de mana :)). Ma simt in aceeasi barca cu ea, desi sunt o fire practica, se pare ca incep sa imi creasca si niste aptitudini creatoare, satule de lacatul trantit de acum ceva timp.

Copiii sunt in bucatarie si mesteresc toti 4 o reteta de brownies :)) pare incredibil. La rastimpuri aud cum unul din ei mai anunta cu voce tare : "asa a zis mami!" Si ma mir, pentru ca eu sunt de fapt mama lor, ca am avut ceva interesant de spus si ca, in final, ma asculta si pe mine cineva..

Niciun comentariu: