luni, 12 mai 2014

Ziua mamei in America

Fetele mi-au desenat doua felicitari.



4 comentarii:

Maria Iuliana spunea...

Ce frumos, Adriana, cum isi pun ei sufletul pe hartie, prin creion... (sau pix:) ) Prima e a Olgutei, nu?

AdrianaB spunea...

Da, prima e a Olgutei, s -a desenat si pe ea mai fancy pancy :)
Nu am inteles de ce sta cu spatele la mine, sau eu la ea, sper ca nu e un semn rau :P
Dar a avut viziune frumoasa, eu am cazut pe spate de ce scoate, rama in care m-a pus e inventie proprie, nu stiu sa fi vazut in alta parte.
Tocmai cand imi rup parul din cap ca nu stiu sa cresc fete si am facut un job prost, vine cu cate un desen din asta :)

Maria Iuliana spunea...

Dar se uita la tine, peste umar, zambind :) Poate ca se desprinde, incet incet, purtand in suflet ce ai sadit frumos in ea. :)

AdrianaB spunea...

Sper.
Dar tot sunt o mama proasta, orice ai crede despre mine :)