miercuri, 8 aprilie 2015

Marșul


A venit azi la noi o doamna, sa ma ajute la curatenie. Satula de munca sisifica de a face curat si in 30 de min sa fie din nou debandada, am spus ca prefer sa aduc pe cineva sa faca grosul, si asta sa fie cadoul de ziua mea. M-a surprins foarte tare stilul ei de munca, timp de 5 ore a muncit in continuu, fara nicio pauza, fara sa manance, fara sa bea. Doar o munca incrancenata, robotica, migaloasa, de a aseza cartile in rafturi, a curata la jucarii, a spala geamuri si tot asa. Pai eu sunt o lesinata, fac o ora ceva, apoi ma arunc in pat ca am obosit, sau mi se face rau de foame, ametesc, zici ca sunt esuata. Man, ce voracitate!

Si tot azi, am fost la un miting organizat de profesoara de Herbologie & Decorarea prajiturilor de la co-op, impotriva unei legi care se incearca sa se impuna - obligativitatea vaccinarii tuturor copiilor, inclusiv a celor care fac HS.
Nu prea aveam niciun chef de dimineata, mai ales ca era devreme, dar m-am gandit ca ar fi o experienta in plus pentru copii, sa vada cum se poarta oamenii liberi, sa lupte pentru o idee la care tin. Am marsaluit vreo ora, scandand si tinand niste pancarte in mana, alaturi de cam 250 de mamici, copii, tatici, bunici si ce-or mai fi fost.
Codrin incepuse un raliu, tot ne tragea dupa el, nu stiu ce-o fi crezut saracul, ca trebuie sa ajungem in capul coloanei, sau era prea incet ritmul pentru el, dar ne-a tarat si ne-a apostrofat tot drumul, hehe..



Avem liber saptamana asta, asa ca o umplem cu .. tot felul de discutii si analize a certurilor dintre C si O. Cred ca asa eram si eu cu sora-mea, am intrat in etapa Tom si Jerry. Ufff...

Nectarie, "ranit" tare la un piciorus :). Olga i l-a pansat cu hartie igienica sa nu mai sufere, iar cupilu a fost foarte incantat.


Olguta la ora de cusut, cu alte fete de varsta ei. De data asta au inceput o pernuta, urmatoarea clasa o vor coase la masina de cusut. E frumusica, o sa fie o bufnita cu urechiuse si aripioare.




Si mami, putin in oglinda :)


Olguta si peisajele ei :)




Niciun comentariu: