joi, 2 aprilie 2015

Tot Nectarie

Nectarie ma intreaba:

 -Mami, (will) you live forever?

 Apoi imi vorbeste de prietena lui de la gradinita, si il intreb:

 - Nectarie, o iubesti pe Maria?
 - Yes.
 - De ce o iubesti?
 - Because she has a bone in her head! Look, here! (Si-mi arata moalele capului)
(ok, she's a bonehead :D)
In alta zi, ma duc sa-l iau de la gradinita si cand intru pe usa imi sare in brate: "Mami, I am a knight! Do you like it?" Imi spune aratan du-mi o tunica de cavaler. Zic, da, ce frumos esti, hai sa mergem acasa. El se dezbraca vesel si striga peste toata clasa, deasupra capetelor de copii cuminti care tocmai desenau ceva: "Bye, Maria! I'm going home." (Nu educatoarei, ci ei ii spunea pa) La care Maria, ridicand ochii dintr-un colt, ii spune intepata: "Bye, knight!" Ea era imbracata in printesa.

 Intr-o alta zi il intreb daca ii place de educatoarea lui, Miss Lia.
 - Yes, I like her, because she is dressed nice!

 Tot e bine ca cineva a remarcat asta. :)

Imi aduce un tricou vechi, din garaj si ma intreaba daca el l-a purtat cand era mic.
Ii zic, da, ce scump erai, muah, muah, bebe mic, l-ai purtat, era al tau.

"- Si o sa-l mai port din nou, cand o sa cresc iara mic?"

Ma vopsesc la par, radacinile albe se incapatâneaza sa iasa repede la iveala. De data asta, incerc alta vopsea. Care bineinteles ca e mai inchisa la culoare. Sunt acum cu degradeuri ciudat in cap, de la brunet la radacina, se face un castaniu la vârfuri.

Vine Nectarie sa-mi aduca ceva si imediat observa.

" - Mami, why are you getting darker? Your hair is black, now" zise cu putina dezaprobare.

Apoi intra Olguta in camera, zice "Unde, nu vad nimic" :P

Azi se uita la desene, e ziua de computer, asa ca rade cu toata gura. Ma vede si-mi zice repede:
- " Mami, please, let's have another baby (??!) and call her Peppa Pig!"

Niciun comentariu: