luni, 13 aprilie 2015

Sfintele Pasti 2015

Am vrut sa incep o... antologie a pozelor de Pasti, asa ca am incercat sa facem inca una ca anul trecut. Asa se vede ce mult au crescut copiii, mai ales Codrin. Se schimba trasaturile si se alungesc, nu mai au obrajorii grasi de la mama lor, incep sa se ascuta si sa se departeze de atentia si grija noastra. Vor sa ia singuri viata in piept, sa decida pentru ei :). As fi vrut sa ramana mici si grasi, sa ne bucuram de copilarie pana la adanci batraneti. Din pacate, asta e viata pe pamant, o aducere aminte perpetua ca nu aici trebuie sa ne asezam comorile.

2014


2015





Cozonacul care a crescut frumos de data asta.


Baby Julianna, finuta noastra, pe care copiii o iubesc si o alinta de nu se poate (me included)



Aici il chinuiam pe Nick cu poze, am reusit chiar sa-i smulg un zambet :)


La parc, Codrin ne-a pozat, iar langa noi, Nectarie se delecta cu ouale de cioco pe care le vânase la Egg Hunt. Matushka a trebuit sa il lamureasca indelung ca nu e nevoie sa devalizeze intreaga pașune, trebuie sa mai lase si altora cateva oua.



Si aici, Codrin experimenteaza noi ... feelings cu Julianna in brate ( p o o p)



Azi dimineata a fost a doua Inviere (parca asa se numea?), sau Bright Monday, in care a fost si o procesiune pe afara, printre masini, trucks, oameni socati de o astfel de adunare, business men usor indignati si pasari ciripitoare. Parintele i-a stropit pe toti cu aghiasma si le-a urat "Christ is Risen!" 


Dupa procesiune, ne-a invitat la el acasa pe toti, ca sa luam masa impreuna, o agapa cum ar veni. E al treilea an in care merg si imi place mult obiceiul asta, poate ca o sa-l adopt si eu acasa, in Romania.
Au fost cam 25 de persoane, plus copilasi multi, de abia am avut loc in casa lui. 

Matushka la un moment dat, m-a rugat sa intru in vorba cu o fata care tocmai venise pentru prima oara la biserica, o rusoaica cu doua fetite gemene. Dar eram asa de obosita, mental, ca abia am inteles ce-mi spunea, dialogul a fost cam asa:

- "Will you please talk to that girl, she just came to our church, her name is Varla!"
- 'Varla??"
- "No, I said Maria!"
-  Oh, ok, I'll try:"
- ... and she has two girls, one named Victoria and the other one, Malaria!
- " Malaria??! intreb putin socata,
- "Valeria"

Oh, well, se mai intampla :D




Un comentariu:

Ileana A. spunea...

Sunteți frumoși! Mă bucur să citesc despre voi :) Și ai mei au fețele mai alungite, iar Damian e ca băiatul tău , luuung și frumos :)