miercuri, 9 iulie 2008

Cuvintele I

I-am aratat o barca si i-am repetat de vreo 3 ori: barca, barca, barca... Cornelia s-a uitat la ea si mi-a spus : boat.

Apoi i-am luat carticica si i-am aratat o pizza rotunda.
-Ce e asta, mami?
-Circle...

Apoi marul:
-Uite "mar", spune "mar"
-Apple.
-Mar
-Apple
-Mar
-Apple...


Ursuletul este "a bear".
Banana este "anana"
Sus, da-mi, du-te, (des)chide, megem, (b)atut
gunoi, baie, apa, suc, pai, papa, pizza, dora...
ocoli(brocoli), verde, (g)alben, (r)osu, abastu, mac, oac, muu, iha, oink, par,

Mai adaug pe masura ce-mi aduc aminte...
Uneori mi se pare ca are apraxie, cum zice Ileana ca a vazut pe youtube.. Dar sunt linistita.. face un progres, foarte slow, dar face..
Acum are otita, a doua in ultimele 3 luni.. E cam sacaita si nu are rabdare deloc... astept sa se vindece :(
__________________


Mi-a intins o cutie cu creioane si mi-a zis:
-Open, mama... Abre...
na, stie si spaniola acum...

2 comentarii:

Anonim spunea...

atunci insemana ca e problema clasica a bilingvismului si nu trebuie sa iti mai bati capul. copiii bilingvi au vorbit mai tarziu si dintr-o data, bine ambele limbi (tot in Dolto am citit)

@irina_sweet_home spunea...

exact asta vroiam sa zic si eu, e vorba de bilingvism, te stresezi degeaba