marți, 8 iulie 2008

Prieteni din hartie

Am luat si eu exemplul Irinei(dulcecasa) si am inceput sa fac cu copiii crafts din hartie.. Am gasit o carticica pe gustul copiilor si ne-am apucat de lucru..


Catelul a iesit primul, Codrin m-a ajutat sa decupez (o face chiar bine de tot, cica la Ms Cilmi a fost laudat ca e bun la cutting). I s-a dat numele de Clifford.
Aici, fecioru, cu petul lui..:)))


Nu pare prea fericit dar este o scumpete, mai ales cu limbuta lui...

Olguta m-a batut la cap toata ziua sa-i fac si ei pisica... De ajutat, nu prea a facut-o, nu stiu de ce dar este total neindemanatica, se poarta cu hartia ca si cu un pahar subtiiire de cristal, de parca s-ar rupe la un clipit de ochi prea iute... Asa ca tot Codrin a decupat-o din carte, eu am lipit-o si asamblat-o... Sper sa deschid pofta copiilor ca vad ca nu prea au rabdare..
Pisica inca in faza embrionara... Labutele se alcatuiesc acusa...













Aici este Muchi, care, de la Olga citire, "nu este o pisica obisnuita, ci una de foaie".. pam, pam!


Cei doi prieteni, unul langa altul, linistiti inca, stapanii lor le-au dat un ragaz pana o sa inceapa scarmanatul, decupatul, ruptul, etc

Un comentariu:

@irina_sweet_home spunea...

vai, sunt asa faainiii... mai, acolo esti in raiul craftului, zic sa profiti :)