joi, 31 iulie 2008

Reno



O mica vacanta platita, o sansa aparuta din senin ne-a adus mai aproape de sf. Ioan Maximovici pe care-l pandesc de 7 ani de zile.
Acum 7 ani, cand ne-am casatorit, am calatorit ca niste porumbei orbi, cu mintile luate, prin toata California, fara ca sa stim ce minunatii se ascund acolo: Platina si San Francisco. Probabil n-a fost sa fie atunci, acum ne intoarcem cu 3 mici ingerasi.. Sper sa tina minte si ei calatoria asta(desi ma indoiesc)..
Pana una alta, ne-am acomodat in Reno, am luat un mic apartament si vom sta aici cat dureaza serviciul lui tati.. Orasul e frumos, intins pe orizontala, fara zgarie nori. Niste coline golase, de culoare aramie il inconjoara si ii dau o tenta desertica. Oamenii draguti, in stil texan, mai mult blonzi, inalti si zambareti..


Maine mergem la San Francisco- e un drum de 4 ore. M-am bucurat cand mi-am dat seama ca pe stil vechi, maine e Sf. Ilie, deci vom ajunge la Liturghie si sper ca vom avea o sarbatoare frumoasa.

Un comentariu:

@irina_sweet_home spunea...

abia astept fotografii!pomeniti-ne si pe noi!